loading...
سایت تفریحی بریک
keyhan بازدید : 442 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (1)

 دانلود نرم افزار مایکروسافت ریموت دسکتاپ  مخصوص اندروید

نرم افزار های کامپیوتری اندروید

 آیا با ریموت دسکتاپ آشنایی دارید و می خواهید از راه دور کامپیوتر و سرور خود را در اندروید کنترل کنید؟دانلود این نرم افزار را از ددست ندهید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه آندرویدی اپلیکیشن رسمی RDP از سوی مایکروسافت را خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که بخواهید به سرور مجازی شخصی خود متصل شوید ، اما به کامپیوتر در دسرس نداشته باشید؟ مایکروسافت ، کامپیوترهای راه دور را به دیوایس های آندرویدی آورده است ! به واسطه اپلیکیشن Microsoft Remote Desktop ، شما قادر هستید با یک ارتباط اینترنتی ساده با سرعتی متوسط ، به سرور مجازی شخصی خود وارد شده و به مدیریت آن بپردازید. از این پس می توانید سرورهای مجازی با سیستم عامل های Windows Professional و  Windows Server را به سادگی از هر مکانی کنترل کنید ، از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان استریم پرسرعت و با کیفیت صداها و تصاویر اشاره کرد ؛ در حالی که میزان مصرف پهنای باندتان تا پایین ترین حد ممکن فشرده سازی گشته است. امیدواریم لذت ببرید.

keyhan بازدید : 485 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فارسی چت اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

” انار ” اولین شبکه ارتباطی و اجتماعی فارسی زبانان و دوست داران اپلیکیشن های Social است ؛ آیا شما هم دوستان زیادی دارید که دلتان نمیخواهد لحظه ای از آنان دور باشید؟ با انار ، همیشه با عزیزانتان در ارتباط هستید و هیچ گاه این ارتباط را از دست نخواهید داد ! به کمک اپلیکیشن محبوب Anar می توانید به صورت لحظه ای متوجه شوید دوستانتان در حال انجام چه کاری هستند ، شما کاربران عزیز می توانید تصویر کاربری خود را قرار داده و برای دوستانتان پیام ارسال کنید. ممکن است بخواهید در مورد محل فعلی یکی از نزدیکانتان اطلاع پیدا کنید ، نیازی به انجام تماس و یا ارسال پیامک نیست ! انار از تمامی این رویدادها اطلاع دارد و شما و دوستانتان را در محیطی امن در جریان کارهای فعلی همدیگر قرار می دهد. با توجه به حساسیت های شبکه اجتماعی و معضلاتی که ممکن است اپلیکیشن هایی نظیر وایبر ، لاین و… برای کاربران بوجود آورند ، برنماه نویسان فارسی زبان بر آن شدند تا اولین اپلیکیشن ارتباطی فارسی زبان را آماده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید ، امیدواریم لذت ببرید.

keyhan بازدید : 307 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار گوگل پلاس اندروید
نرم افزار های جدید اندروید

 نظرتان با دانلود یک نرم افزار اجتماعی برای اندروید چه است؟جدیدترین نسخه نرم افزار گوگل پلاس را برای اندروید خود دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی اپلیکیشن شبکه اجتماعی پرطرفدار شرکت گوگل با نام +Google در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم. آیا شما هم از طرفداران شبکه های اجتماعی هستید؟ پیشنهاد می کنیم شبکه اجتماعی گوگل پلاس را از دست ندهید ! با ما در معرفی ویژگی های کلیدی این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک این نرم افزار می توانید متن ها ، تصاویر و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه خود قرار داده و آنان را با افراد مختلف در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. دوستان و افراد خانواده خود را Follow کنید و جدیدترین رویدادهای آنان را بر روی TimeLine خود مشاهده کنید ؛ در بخش جستوجوی هوشمند این نرم افزار می توانید افراد مورد نظر خود را با سلایق مشابه در سراسر دنیا پیدا کرده و آنان را دنبال کنید. درGoogle+ 4.4.3.69327528 با اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها ، به صورت خودکار از نسخه اصلی آنان پشتیبان گیری می شود. به طور کلی توسط +Google می توانید تصاویر ، ویدیوها ، انیمیشن های GIF و … را به زندگی خود وارد کرده و لذت بخش ترین زندگی اجتماعی را با دوستان و افراد خانواده تجربه کنید.

keyhan بازدید : 182 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار لانچر حرفه ای اندروید
نرم افزار جدید برای اندروید

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

keyhan بازدید : 411 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود لانچر متروی ویندوز ۸

نرم افزار لانچر برای اندروید

آیا از محیط یکنواخت و همیشگی دستگاه های خود خسته شده اید؟با آیا دوست دارید که یک تغییر و تحول اساسی را به دستگاه های آندرویدی خود بیاورید؟ آیا مایل هستید با دانلود یک نرم افزار لانچر ساده و کم حجم ، به سادگی محیط اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود را به محیط متروی ویندوز ۸ تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی لانچر جدید و بسیار زیبای Metro UI Launcher 8 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Metro Launcher ۱٫۶٫۹٫۵ اکنون در دستگاه آندرویدی شماست ، اکنون هوم اسکرین دستگاه های خود را در استایلی منحصر به فرد مدیریت کنید ؛ Metro UI Launcher 8 با الهام گیری از ظاهر بسیار زیبای سیستم عامل متروی ویندوز ۸ ، هوم اسکرین شما را به یک محیط بسیار کاربر پسند و دوست داشتنی تبدیل می نماید که دسترسی به بخش بخش ابزارهای مورد نظرتان را برایتان میسر می سازد. شما را به آشنایی با برخی قابلیت های کلیدی این لانچر دعوت می کنیم.

هوم اسکرین با طراحی بسیار زیبا ، امکان شخصی سازی هوم اسکرین با اپلیکیشن های مورد علاقه ، تغغیر محل قرارگیری کاشی ها با Drag و Drop ، امکان نمایش وضعیت آب و هوای محل فعلی ، دسترسی سریع به قسمت های Internet, Store, Contacts ، نمایش اپلیکیشن های اخیر ، امکان زیبا سازی هوم اسکرین با والپیپرهای زنده ، امکان تغییر نام کاربری و تصویر مربوطه ، بهینه سازی برای اسمارت فون و تبلت ها ، قابلیت سرچ سریع از نوار کناری ، تغییر دلخواه لانچر متناسب با نیازهای شخصی است.

keyhan بازدید : 176 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزارتماس رایگان با اندروید توسط نرم افزار وایبر

نرم افزار وایبر اندروید

دوست دارید که تمام تماس ها و اس ام اسهای شما رایگان باشند؟! نرم افزار وایبر را برای اندروید دانلود کنید تا نمودار هزینه های شما سقوط کند! Viber به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاه از یک اتصال اینترنت ( نیازی به اینترنت پر سرعت نیست ) با دوستان خود در سرتاسر جهان بصورت رایگان تماس برقرار کنید. وایبر نه تنها تماس های صوتی بلکه تماس های تصویری و متنی را نیز بطور کامل پشتیبانی می کنید به همین دلیل این نرم افزار را کامل ترین نرم افزار ارتباطی اندروید در نظر می گیرند. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که برای تماس با دوستان خود توسط وایبر، باید دو طرف این نرم افزار را نصب کرده باشند و به اینترنت نیز متصل شده باشند آنگاه می توان با طرف مقابل ارتباط برقرار کرد فرقی ندارد آن شخص دوست شما باشد و از قبل اطلاعات تماس با آن را داشته باشید و یا اینکه برای اولین بار در این نرم افزار با آن آشنا شده باشید.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Viber 4.3.3.67 ویژگی های قابل توجه یی دارد از جمله اینکه کیفیت تماس های صوتی آن به مراتب بیشتر از تماس های معمول است، حجم بسیار کمی دارد، با اینترنت کم سرعت نیز سازگار است، قابلیت اشتراک گذاری عکس با کیفیت بالا را دارا می باشد، سرعت بالایی در ارسال پیام ها دارا، می تواند متن پیام ها را به فرم اس ام اس ها سیستم عامل اندروید نمایش دهد، قابلیت ارسال مکان جغرافیایی شما را نیز دارد و … . نکته دیگری که در رابطه با Viber قابل توجه می باشد این است که برخلاف سایر نرم افزار های مشابه که تنها می توانند بین دو گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید ارتباط برقرار کنند، این نرم افزار می تواند بین دو گوشی موبایل با سیستم عامل های کاملا مختلف ارتباط برقرار کند. اگر در حین مکالمه صوتی اینترنت شما قطع شد می توانید در همان لحظه که خواستید تنها با یک کلید ادامه تماس صوتی را توسط اپراتور سیم کارت خود انجام دهید. توجه داشته باشید که این نرم افزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن به هیچ کرک و سریالی نیاز نیست.

keyhan بازدید : 259 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

اگر شما هم تا حالا با پیغام هایی نظیر ” قادر به پخش این فرمت صوتی نیستیم” یا مشابه آن روبرو شده اید؟با دانلود نرم افزار جت ادیو jetAudio Music Player Plus برای اندروید مشکل حل شده است!، مطمئن باشید که راه حل نهایی و قطعی رفع آن را پیدا کرده اید، استفاده از نرم افزار جت ادیو. این نرم افزار به شما این توانایی را می دهد که بتوانید براحتی و با سرعتی باور نکردنی فایل های صوتی خود را با پسوند های مختلف اجرا کنید و از کیفیت فوق العاده بالایی که این نرم افزار دارد لذت ببرید.. jetAudio Music Player Plus طیف گسترده ای از فرمت موزیک ها را پشتیبانی می کند که معروف ترین آن ها عبارت اند از:MP3, Wav, WMA, ogg, mod, mpc, flac, spx

این نرم افزار در زمینه محبوبیت نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، زیرا همیشه در رتبه اول بهترین پلیر های جهان قرار داشته است و خیلی از سایت های بزرگ اینترنتی آن را به عنوان پرطرفدارین پلیر ها قرار داده اند و اگر از کاربران سیستم عامل ویندوز هم باشید حتما تا حالا با نام jetAudio آشنا شده اید چون این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز جای خود را در میان کاربران باز کرده است و حالا نوبت به اندروید رسیده است.

jetAudio Music Player Plus 4.2.0 (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

جت آدیو برخلاف خیلی از نرم افزارهای مشابه که بخش زیادی از پردازنده را به خود اختصاص می دهند و باعث کاهش سرعت گوشی موبایل می شوند و یا اینکه در حین پخش موزیک پلاس هایی را می اندازند، بسیار سبک طراحی شده است و به بهترین شکل ممکن از پردازنده نیز استفاده می کند. از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به قابلیت ایجاد آرشیو و دسته بندی موزیک ها، نمایش تصاویر مختلف ضمیمه شده با موزیک ها، اکولایزر پیشرفته، توانایی افزودن جلوه های صوتی مختلف و متنوع، تغییر سرعت پخش موزیک، ظاهری ساده و شیک، پشتیبانی از صدای استریو یا ۳D، قابلیت کنترل از بخش نوار نوتیفیکیشن و … اشاره داشت. اما با تمام این ویژگی های و توانایی ها تنها سه عامل است که باعث افزایش محبوب فوق العاده زیاد این نرم افزار شده است و آن هم پشتیبانی از فرمت های مختلف و سادگی در ظاهر و پوسته نرم افزار و همچنین استفاده بهینه از پردازنده گوشی موبایل است.

keyhan بازدید : 238 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون ۲۰۱۴

ورژن جدید جایگزین شد

نرم افزار بابیلون

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار دیکشنری کامل که بابیلون نام دارد متن های انگلیسی را به فارسی در اندروید ترجمه کنید؟ما یه شما نرم افزار بابیلون را برای دانلود پیشنهاد می کنیم.

حتما تا به حال نام برنامه بابیلون را شنیده اید.دیکشنری بسیار قدرتمندی که در کامپیوتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی این بار می توانید بابیلون را در موبایل و برای اندروید خودتون داشته باشید.Babylon Translator 1.0.2 آخرین ورژن ارائه شده از نرم افزار بابیلون ۲۰۱۳ است که با پشتیبانی از ۷۵ زبان و ترجمه دوطرفه مثل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با بهره بردن از ۱۶۰۰ فرهنگ لغت معتبر جهانی فراهم می اورد.

لازم به ذکر است که این برنامه برای ترجمه آنلاین نیاز به اینترنت دارد.برای ترجمه هم تنها کافی است که متن یا لغت مد نظر خودتون را در برنامه وارد یا کپی کنید تا سه سوته عالی ترین ترجمه ممکن را دریافت کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
برچست:سایت تفریحی بریک|وبلاگ تفریحی|بهترین وبلاگ تفریحی|وبلاگ تفریحی بریک|وبلاگ تفریحی خوب|وبلاگ تفریحی عالی|وبلاگ|سایت|بهترین سایت تفریحی|دانلود آهنگ|ترول های جدید|داستان|بهترین سایت ها|سایت های تفریحی|وبلاگ های تفریحی|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب وبلاگ چطور است؟
    پخش آنلاین موزیک
    آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی
    به سایت تفریحی بریک خوش آمدید.لحظات بسیار زیبایی رو برایتان آرزو مندم.
    خــبر هــای داغ(وبلاگ)

    1:انجمن این وبلاگ فعال شد

    2:با عضویت خود در این وبلاگ مارا خوشحال کنید

    3:ما را به دوستان خود برای پیشرفت این وبلاگ معرفی کنید

    4:کم و کسری و یا هر چیزی که خواستید بگید ما قرار میدیم

    5:از قالب ناراضی بودید اعلام کنید تا قالب را عوض کنیم

    6:مشکلی بود در نظرات اعلام کنید

    به امید پیشرفت

    زبان های دیگر سایت