loading...
سایت تفریحی بریک
keyhan بازدید : 259 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

اگر شما هم تا حالا با پیغام هایی نظیر ” قادر به پخش این فرمت صوتی نیستیم” یا مشابه آن روبرو شده اید؟با دانلود نرم افزار جت ادیو jetAudio Music Player Plus برای اندروید مشکل حل شده است!، مطمئن باشید که راه حل نهایی و قطعی رفع آن را پیدا کرده اید، استفاده از نرم افزار جت ادیو. این نرم افزار به شما این توانایی را می دهد که بتوانید براحتی و با سرعتی باور نکردنی فایل های صوتی خود را با پسوند های مختلف اجرا کنید و از کیفیت فوق العاده بالایی که این نرم افزار دارد لذت ببرید.. jetAudio Music Player Plus طیف گسترده ای از فرمت موزیک ها را پشتیبانی می کند که معروف ترین آن ها عبارت اند از:MP3, Wav, WMA, ogg, mod, mpc, flac, spx

این نرم افزار در زمینه محبوبیت نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، زیرا همیشه در رتبه اول بهترین پلیر های جهان قرار داشته است و خیلی از سایت های بزرگ اینترنتی آن را به عنوان پرطرفدارین پلیر ها قرار داده اند و اگر از کاربران سیستم عامل ویندوز هم باشید حتما تا حالا با نام jetAudio آشنا شده اید چون این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز جای خود را در میان کاربران باز کرده است و حالا نوبت به اندروید رسیده است.

jetAudio Music Player Plus 4.2.0 (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

جت آدیو برخلاف خیلی از نرم افزارهای مشابه که بخش زیادی از پردازنده را به خود اختصاص می دهند و باعث کاهش سرعت گوشی موبایل می شوند و یا اینکه در حین پخش موزیک پلاس هایی را می اندازند، بسیار سبک طراحی شده است و به بهترین شکل ممکن از پردازنده نیز استفاده می کند. از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به قابلیت ایجاد آرشیو و دسته بندی موزیک ها، نمایش تصاویر مختلف ضمیمه شده با موزیک ها، اکولایزر پیشرفته، توانایی افزودن جلوه های صوتی مختلف و متنوع، تغییر سرعت پخش موزیک، ظاهری ساده و شیک، پشتیبانی از صدای استریو یا ۳D، قابلیت کنترل از بخش نوار نوتیفیکیشن و … اشاره داشت. اما با تمام این ویژگی های و توانایی ها تنها سه عامل است که باعث افزایش محبوب فوق العاده زیاد این نرم افزار شده است و آن هم پشتیبانی از فرمت های مختلف و سادگی در ظاهر و پوسته نرم افزار و همچنین استفاده بهینه از پردازنده گوشی موبایل است.

keyhan بازدید : 237 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون ۲۰۱۴

ورژن جدید جایگزین شد

نرم افزار بابیلون

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار دیکشنری کامل که بابیلون نام دارد متن های انگلیسی را به فارسی در اندروید ترجمه کنید؟ما یه شما نرم افزار بابیلون را برای دانلود پیشنهاد می کنیم.

حتما تا به حال نام برنامه بابیلون را شنیده اید.دیکشنری بسیار قدرتمندی که در کامپیوتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی این بار می توانید بابیلون را در موبایل و برای اندروید خودتون داشته باشید.Babylon Translator 1.0.2 آخرین ورژن ارائه شده از نرم افزار بابیلون ۲۰۱۳ است که با پشتیبانی از ۷۵ زبان و ترجمه دوطرفه مثل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با بهره بردن از ۱۶۰۰ فرهنگ لغت معتبر جهانی فراهم می اورد.

لازم به ذکر است که این برنامه برای ترجمه آنلاین نیاز به اینترنت دارد.برای ترجمه هم تنها کافی است که متن یا لغت مد نظر خودتون را در برنامه وارد یا کپی کنید تا سه سوته عالی ترین ترجمه ممکن را دریافت کنید.

keyhan بازدید : 137 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

تصاویر خود را تنها با یک انتخاب به شکلی حرفه ای تبدیل کنید !با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید تصحیح حرفه ای برای افزایش کیفیت تصاویر داشته باشید.Perfectly Clear یک فیلتر و یا بهینه ساز تصویر نیست ؛ این نرم افزار برنده یک جایزه بزرگ در زمینه تکنولوژی زیبا سازی و تصحیح تصاویری است که دوربین شما آنان را به شکلی نا مناسب به ثبت رسانیده اند. با یک انتخاب ساده و در عرض چند ثانیه کوتاه ، ۱۲ اصلاح و یا تصحیح جدید از تصویر انتخابی در اختیارتان قرار می گیرد که تمامی آنان برای سلایقی خاص بسیار حرفه ای و فوق العاده می باشند. از این پس می توانید لحظات زندگی خود را در نماهایی زیبا و با کیفیت ثبت و ذخیره سازی کنید ! نرم افزار Perfectly Clear هیچ افکت و یا فیلتر خاصی را بر روی تصویر شما اضافه نمی کند ؛ در واقع این نرم افزار زیبایی و جذابیت تصویر شما را دوچندان می کند ؛ گویی که این تصویر را با یک دوربین حرفه ای ثبت کرده باشید.

Perfectly Clear1

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار جدید Perfectly Clear v2.5.11 ، میتوانید قابلیت های دوربین تلفن همراه خود را به شکل بی سابقه ای گسترش دهید. برای اولین بار ، یک نرم افزار اصلاح عیوب تصاویر قادر است تصاویر فوق العاده ای را نیز برایتان به کمک دوربین به ثبت برساند. Perfectly Clear با حذف کردن تمامی محدودیت ها ، به شما این امکان را می دهد که به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود حرفه ای ترین تصویر ممکن را با رنگ هایی شاد و جذاب به ثبت برسانید. این نرم افزار با ۱۰ ثبت اختراع و همچنین ۱۲ الگوریتم منحضر به فرد ، جوایز بی نظیری را به خود اختصاص داده است ؛ این نرم افزار مناسب ترین ابزار برای زیباسازی سلفی های شماست ؛ این نرم افزار چهره شما را تشخیص می دهد ، لبخند شما را می شناسد و روشنی چشم ها و صافی پوست شما را تنظیم می کند ، حتی سفید کردن دندان های شما نیز در این فرآیند به شکل خودکار انجام می گیرد ! به کمک نسخه جدید نرم افزار حرفه ای Perfectly Clear میت وانید انتظاراتی که از یک دوربین حرفه ای گران قیمت دارید را با دوربین اسمارت فون خود تجربه کنید ؛ از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تثبیت کننده ، فوکوس دستی ، تایمر ، شاخص های عکس برداری و… اشاره کرد.

keyhan بازدید : 150 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

با محبوبیت گوشی های موبایل و افزایش روز افزون استفاده از آن در بین کاربران، تفکر ساخت اپلکیشین برای این گوشی ها ها بتواند کانال های تلویزیونی را بر روی گوشی پخش نماید نیز شروع شد. صدا و سیما به دنبال ساخت اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی و ایفون بود که بتواند توسط انها به کاربران کمک کند تا بر روی گوشی های موبایل خود کانال های تلویزیونی را دریافت نمایند. خوشبختانه این پروژه با موفقیت روبه رو شد و با عرضه برنامه صدا و سیما توانست جای خود را در بین کاربران گوشی باز کند. و برنامه خود را در بین برنامه های گوشی جا دهد. یکی از برنامه هایی که قادر است شبکه های تلویزیونی را از طریق سرورهای صدا و سیما دریافت نماید، برنامه IRIB TV 3.1 است که شبکه های ایرانی را از طریق فلش پلیر اجرا می نماید. IRIB-TV به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید شبکه های صدا و سیمای ایران را توسط اینترنت بر روی گوشی اندروید دریافت نمایید. البته سازنده این برنامه تغییراتی در آن ایجاد کرده است تا IRIB-TV بتواند با استفاده از برنامه پلیر معروف MXPlayer نیز شبکه های تلویزیونی را پخش و اجرا کند.

IRIB TV 3.1

keyhan بازدید : 292 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال ۲۰۱۵ لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Chrome 37.0.2062.117

کروم قابلیت جلوگیری از باز شدن صفحات آزار دهنده را دارد و می تواند تا حد بسیار بالایی از باز شدن صفحات و تبلیغات آزار دهنده پاپ آپ جلوگیری نماید. این ویژگی هنگامی بسیار به چشم خواهد امد که در یک وب سایت چندین تبلیغ پاپ آپ آزار دهنده قرار گرفته باشد که موجب آزار کاربران شود.

قابلیت های کلیدی مرورگر Google Chrome:

  • پشتیبانی از افزونه های مختلف
  • پشتیبانی از پوسته ها و تم های دیدنی
  • قابلیت پردازش هر تب به صورت جداگانه
  • بدون هنگ کردن و کرش صفحات
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
  • امنیت عالی و کم نظیر
  • دارا بودن جستوجوگر داخلی برای جستوجوی مطالب
  • قابلیت محافظت از رمزهای عبور
  • قرار دادن وب سایت های مخرب در بلک لیست

در نسخه های جدید گوگل کروم، قابلیت ترجمه داخلی مطالب نیز گنجانده شده است. به این ترتیب دیگر کاربران برای ترجمه متن یا کلمه های مورد نظرشان لازم ندارند که به وب سایت گوگل ترنسلیت برای ترجمه متون و یا کلمات مراجعه نمایند.

Samane بازدید : 163 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

میگن هیچ عشقی تو دنیا مث عشق اولی نیست اما ب نظر من چرت میگه همش هر چی جلوتر بری ب موردای بیشتر و بهتری میخوری 

والا بوخودااااا دروغ میگم بیا بزن :-D 

keyhan بازدید : 148 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه نرم افزار اینستاگرام اندروید

200 میلیون کاربر نرم افزار اینستاگرام را دوست دارند …

Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

Instagram 6.6.1

ویژگی ها :

  • فـیلترها، افکت ها و حاشیه های طراحی شده کاملا رایگان
  • بکارگیری متدی برای جذاب تر جلوه دادن تصاویر شما همراه با نمایش جزئیات زیبایی که پیش ازین قابل رؤیت نبودند
  • به اشتراک گذاری از طریق Face.Book , Twitter , Tumblr , Foursquare
  • ارتباط با دوستان از طریق لایک کردن و دریافت نظرات
  • پشتیبانی از دستگاه های دارای اندروید 2.2 و بالاتر و پشتیبانی از OpenGL ES 2

تغییرات :

** رفع مشکلات

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

ηαfαѕ بازدید : 708 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

Aroose 1000 Damad دانلود رمان عروس هزار داماد | hotsummer00 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

 

نوشـتــه شـده توسـط hotsummer001 کآبر انجمـن نودهـشـتـیآ

تعـدآد صفـحآتـــ : 188

خلآصـه رمـآن :


لاله دختری فقیر و تنهاست که برای در آوردن خرج زندگیش حاضر ِ هر کاری بکنه و به هر خفتی برای بدست آوردن پول تن بده… یک روز وقتی پول یک مردی رو میزنه تقدیر اون رو به خونه ای میکشونه که باعث شروعجدید یک زندگی برای لاله میشه… منزل یک روحانی جوان …


 

 

 

 

× برآی دآنلود کتآب بـه ادآمـه ی مطلبــ مرآجـعـه کنیــد ×

تعداد صفحات : 16

درباره ما
برچست:سایت تفریحی بریک|وبلاگ تفریحی|بهترین وبلاگ تفریحی|وبلاگ تفریحی بریک|وبلاگ تفریحی خوب|وبلاگ تفریحی عالی|وبلاگ|سایت|بهترین سایت تفریحی|دانلود آهنگ|ترول های جدید|داستان|بهترین سایت ها|سایت های تفریحی|وبلاگ های تفریحی|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب وبلاگ چطور است؟
    پخش آنلاین موزیک
    آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی
    به سایت تفریحی بریک خوش آمدید.لحظات بسیار زیبایی رو برایتان آرزو مندم.
    خــبر هــای داغ(وبلاگ)

    1:انجمن این وبلاگ فعال شد

    2:با عضویت خود در این وبلاگ مارا خوشحال کنید

    3:ما را به دوستان خود برای پیشرفت این وبلاگ معرفی کنید

    4:کم و کسری و یا هر چیزی که خواستید بگید ما قرار میدیم

    5:از قالب ناراضی بودید اعلام کنید تا قالب را عوض کنیم

    6:مشکلی بود در نظرات اعلام کنید

    به امید پیشرفت

    زبان های دیگر سایت